حسابداری

آموزشی

حسابداری

آموزشی

سلام

لطفا این بار شما خودتون را به جای من قرار دهید و شرایط  من را بپذیرید شما با افرادی با استعداد و روحیه های مختلف سر و کار دارید که برخی شرایط خوبی برای تحصیل دارند و برخی مشکلات عدیده و شغل و خانواده و حتی برخی از دوستان فرزندان و.....   حالا ما تا چه حد باید شرایط عمومی آنها را در نمرات دخیل بدانیم؟؟ و تا چه حد به ارزش مطالب فراگرفته شده آنها نمره بدهیم من اعتقاد دارم تا یک نمره برای شرایط دانشجو مجاز است بیش از آن هم ظلمی در حق سایر افراد میباشد و هم باعث میشود شما در دروس بالاتر با مشکل مواجه شوید

 

در ترم قبل یکی از دوستان اصول ۲ یک و بیست صدم تا قبولی کم داشت از اینکه این نمره را هم نگرفته بود بسیار ناراحت بود  واز من ناراضی همین دانشجو این ترم با ۱۸ اصول دو را پاس کرد شاید برای  اثبات اینکه ترم قبل مشکل داشت  و یا هر چیز دیگر بهر حال اگر این دانشجو را ترم قبل با ده راضی میکردم حتما اصول ۳ هم همین مقدار نمره کم داشت  و میانه یک هم همینطور در نهایت من مطمنم این دانشجو اصول ۳ هم نمره خوب یخواهد داشت پس بیاید شکست و اشتباه خودمون را قبول کنیم و فرا فکنی و توهین به مدرس و تهمت زدم و...... را کنار بگذاریم و در جهت جبران شکست خود اقدام کنیم  حتما نتیجه  بسیار بهتری از پشت سر کسی صحبت کردن و یا با دوستان از کتاب و مدرس و دانشگاه و شرایط سخت و گلایه کردن  بدست می آوریم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد