حسابداری

آموزشی

حسابداری

آموزشی

یاداشتی برای دوستان

دانشجوی گرامی : 

                      اینجانب  نظرات و سوالات شما  در زمینه حسابداری  رادر این وبلاگ پذیرا بوده و در اولین فرصت پاسخ گو خواهم بود .( لطفا شماره دانشجویی خود را ذکر فرمایید) 

 

نظرات 19 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:28 ب.ظ

پگاه بلک چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:43 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید
شماره دانشجویی:۸۶۱۱۴۱۹۹۹۶
نمره تستی:۳.۵۰
(سه و نیم)
با تشکر.

[ بدون نام ] چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:47 ب.ظ

خدیجه سیاحی چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:52 ب.ظ

نمره تستی 5 از 10

خدیجه سیاحی چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:58 ب.ظ

سخدیجه یاحی شماره دانشجویی 8612083334نمره تستی 5 از 10

نسیمه شرهانی نیمی پور چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:44 ب.ظ

۵/۷از۱۰

جاسم جلالی پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:24 ق.ظ

جاسم جلالی دانشجوی رشته مدیریت بازرگانی وشماره دانشجویی ۸۶۱۳۱۳۶۷۱۷ که نمره تستی من 5 می باشد

بلک پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:44 ق.ظ

۸۶۱۱۴۱۹۹۹۶سلام.استاد بخاطرمشکلاتی که داشتم نتونستم امتحانموبخوبی که میخاستم بدم.الان خیلی نگران نمرم هستم.۳.۵۰از ۱۰.خاهش میکنم هرچه زودتر نمرمو اعلام کنید

عبدالامام نیسی پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:28 ب.ظ

اینجانب باشماره دانشجویی ۸۶۱۳۱۶۶۹۰۳ می باشم من در امتحان اصول حسابداری ۲ (نمره تستی ) ۸گرفتم

جاسم جلالی پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:31 ب.ظ http://http:www.hesabdare.blogsky.com

جاسم جلالی8613136717 ونمره تستی من 5 رشته مدیریت بازرگانی

خدیجه سیاحی جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:44 ق.ظ

سلام خسته نباشید استاد نمره اصول ۲ منو وارد سایت نکردین؟منتظرنمرم هستم.ممنون ۸۶۱۲۰۸۳۳۳۴

بررسی میکنم شاید شما با برگهای رشته مدیریت هنوز تصحیح نشده است

عبدالامام نیسی جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:26 ق.ظ

صبح جمعه شما به خیر . من دانشجوی رشته حسابداری دانشگاه پیام نور سوسنگرد هستم . شماره دانشجویی ۸۶۱۳۱۶۶۹۰۳ . در طول ترم به علت اینکه شاغل هستم نتوانستم در کلاسهای اصول ۲ شرکت کنم . نمره تستی من ۸شده و نمره تشریحی که شما در وبلاگ خود گذاشته اید ۶ می باشد می خواستم ببینم نمره میان به من تعلق میگیرد یانه و در ثانی نمره من چقدر می شود . باسپاس دانشجوی دانشگاه پیام نور سوسنگرد عبدالامام نیسی .

--------------راهنمایی نحوه محاسبه نمرات -------------
************************************************----
سلام نمره تستی خود را در ۷ ضرب کرده و بر ده تقسیم کنید
سپس نمره بدست آمده را با نمره تشریحی خود (۶) جمع کرده
نمره بدست آمده از مراحل بالا را در ۱۰ ضرب کنید و بر ۷ تقسیم کنید تا نمره نهایی شما بدست آید ۸*۷=۵۶ تقسیم بر ۱۰ میشود ۶/۵
۶/۵ + ۶ =۶/۱۱
۶/۱۱ *۱۰تقسیم بر ۷ میسود ۵۷/۱۶

[ بدون نام ] شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:33 ب.ظ

شما اشتباه کردید نمرات در گلستان در ده ضرب شده بر هفت تقسیم میشوند

انشا الله شما بدور از اشتباهید ولی من قاعدهای را گفتم که بتونید نمره موجود در سیستم گلستان را به نمره اصلی برگ تبدیل کنید و گرنه پر واضح است که در سیستم گلستان نمرات شما از ۷ نمره در ۱۰ ضرب شده و بر هفت تقسیم میشود اگر در مطالعه مطلب کمی تامل و دقت داشته باشید متوجه میشوید از انتقاد شما سپاسگذارم

8512139502 دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:32 ق.ظ

سلام استادمنتظرنمره اصول ٣هستم دل تودلمون نیست چطورمیتونم بگیرم اصلن اعلام شدند؟

بهتر بود علاوه بر شماره دانشجویی اسمتان را یاداشت میکردید چون من دسترسی به شماره دانشجویی ندارم لطفا نمره تستی خود را قید کنید

ع . ن سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 05:07 ب.ظ

از زحمات شما کمال تشکر را دارم .

سلام آفای نیسی من زحمتی برای شما نکشیدم اگر هم کاری کردم در حد انجام وظیفه بوده موفق باشید

بلک جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:32 ب.ظ

سلام استاد خسته نباشی استاد نمرات تستی اصول ۲ سایت گلستان تغییرکردن.تکلیف ما چیه؟نمره من ۳.۵ بوده الان ۲.۸۸ شده.استاد ایا من قبولم؟بااون لطفی که شما بهم داشتین ۴.۹۵ دادین که ۷ شدم بااین تغییرات سیستم گلستان نمره من ظاهرن ۶.۹۶ میشه.استاد چکارکنم؟خیلی نگرانم؟خاهش میکنم جوابمو بدین منتظرم۸۶۱۱۴۱۹۹۹

سلام میتونمید به دانشگاه مراجعه کرده و کتبا اعتراض بنویسید و تو اعتراض بنویسید که ۴ صدم نیاز دارید

جاسم جلالی سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:11 ب.ظ

سلام استاد نمرات را درسیستم گلستان تغییر دادند قبلا از ۱۰نمره بود حالا از۷ / حالا باز هم ضربدر ۷ تقسیم بر۱۰کنیم یاخیر وازدادن کامل میان ترم متشکرم .من دانشجوی مدیریت هستم وشیوه درس دادن شما خوب است ومن درتمام جلسات کلاس شما حاضر بودم واززحمات شمابخاطر تصحیح ورقه های مدیریت کمال تشکر رادارم

من خودم امکان دسترسی به سیستم گلستان را فقط با کد دانشجویی خودم دارم و مطمن نیستم چون خودم دانشجوی پیام نورم ولی اگه نمرات شما از هفت نمره اعلام شده نیازی به ضرب در ۷ تقسیم بر ده ندارید مستقیما تستی و تشریحی را جمع کرده با میان ترم جمع ببندید و در صورت نبود میان ترم در ۱۰ ضرب نموده و بر هفت تقسیم یا هر کدام که به نفع دانشجو باشد ( البته میان ترم در حالتی جمع بسته میشود که مجموع دو نمره تستی و تشریحی از ۱۴ به ۷ برسد )

مریم ماه پیکر چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:42 ب.ظ

با سلام با توجه به مشکلاتی که داشتم نتوانستم در تمام کلاس ها حضور یابم و میانترم به من تعلق نگرفته است ونمره ی کلم 15و۷۷شده است درخواست بررسی مجدد را دارم با تشکر

مریم ماه پیکر چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:32 ب.ظ

با سلام با توجه به مشکلاتی که داشتم نتوانستم در تمام کلاس ها حضور یابم و میانترم به من تعلق نگرفته است ونمره ی کلم 15و۷۷شده است درخواست بررسی مجدد را دارم با تشکر

سلام و خسته نباشید مهلت اعتراض و درخواست تجدید نظر پایان یافته است باید زودتر اقدام میکردید موفق و سرافراز باشید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد