حسابداری

آموزشی

حسابداری

آموزشی

سلام کلیه دوستانی که مایلند اصول ۳ ترم جدید در کلاس حاضر باشند لطفا از جلسه اول حضور بهم رسانند چون فصل اول از اهمیت بیشتری برخوردار است

نظرات 9 + ارسال نظر
حویزاوى پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:18 ب.ظ

سلام استادنمره ىمن چقدشده اینجااینترنت خوب نمیگیره

سلام نمره شما در دانشگاه بر روی برد حسابداری قابل مشاهده است

حیدری شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 05:55 ق.ظ http://www.alnadi.blogfa.com

بسمه تعالی با عرض سلام وخسته نباشی خدمت استاد محترم آقای یلالی به استحضار شما استاد بزرگوار میرساند که اینجانب عبدالخالق حیدری دانشجوی رشته میریت بازرگانی پیام نور سوسنگرد به شماره دانشجویی 861316842 نمره نهایی اینجانب در درس اصول حسابداری 2 (نه 9) شده است که نیاز به یک نمره به قبولی می باشد لذا مستدعی در این زمینه همکاری نمایید باتشکر عبدالخالق حیدری

کتبا اعتراض کنید نمره تستی و تشریحی را بنویس

[ بدون نام ] چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:46 ب.ظ

مریم ماه پیکر شماره دانشجویی ۸۶۱۲۰۸۶۸۷۱

سلام مهلت اعتراض پایان یافته است من از نمرات قطعی شما اطلاعی ندارم موفق و سرافراز باشید

[ بدون نام ] جمعه 30 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:02 ق.ظ

سلام استاد ببخشید وبلاگ یا سایت دیگر شماراخواستم اصول۳

osol3.blogsky.com
لطفا در صورت امکان شماره دانشجویی خود را قید فرمایید .

۸۶۱۱۴۱۹۹۹۶ یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:30 ب.ظ

سلام استاد خسته نباشین سال نوتون مبارک امیدوارم سال خوبی داشته باشین.دانشجوی حسابداری هستم شاغلم از۸صبح تا ۴ عصر سرکارهستم خیلی مشکل دارم.هرچی تلاش میکنم نمیشه که ازکلاس خوب اصول ۳ شمااستفاده کنم.میخاستم بدونم مشکتی نداره که سر کلاساتون حضورندارم؟هنوزلطف شمارودرترم قبل برای اصول۲ فراموش نکردم وبازم ازتون تشکرمیکنم.بلک

کتاب اصول 3 مطالب را بصورت کامل بیان نکرده لذا سعی کنید یک جلسه به کلاس بیاید تاچند کتاب مکمل و راهنمای شما در آن درس را به شما معرفی کنم از بابت تاخیر در پاسخ بدلیل اینکه بنده در مازندران بودم پوزش میطلبم

[ بدون نام ] دوشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:06 ق.ظ

سلام استاد سال نوشما مبارک.لطفا بگو یید تعدیل کالای بین راهی بدهکاراست یا بستانکار .چون صفحه۳۷ سمت بدهکار نوشتندولی صفحه۴۶ سمت بستانکار خواهش میکنم این هفته اگر وقت شد بیشتر درباره کالای بین راهی توضیح بدهید اصول۳ شماره دانشجویی من۸۶۱۳۱۳۶۷۱۷ جلالی

برای کالای بین راهی موجودی کالای شعبه بدهکار و کالای بین راهی و تعدیل بستانکار میشود البته در روش بهای تمام شده + درصد

۸۶۱۱۴۱۹۹۹۶ سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:49 ب.ظ

سلام استاد خسته نباشید.چشم خودم هم خیلی مشتاق هستم که سرکلاس خوبتون باشم.سعیمو میکنم.این صاحب کارم ازبسکه برای مرخصی ۵شنبه ها بهش گفتم حساس شده و باهام لج کرده.ایشالاه که بتونم از خجالتتون دربیام و خدمتتون برسم.ولی اگرنتونستم تروخدابه بزرگواری خودتون ببخشین.ممنونم.

سلام اصلا از نظر من حضور هیچ دانشجویی الزامی نیست شما میتوانید به کلاس نیایید ولی من پیشنهاد دادم اگکر حس میکنید اشکالاتی در درس دارید به کلاس بیاید حضور شما در کلاس در نمرات شما تاثیری نداشته و نخواهد داشت %

۸۶۱۱۴۱۹۹۹۶ پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:38 ب.ظ

سلام خسته نباشید ممنونم استاد واقعن لطف دارین.هیچ وقت فراموش نمیکنم.چشم حتمن .ازروی کتاب شروع کردم خواندن.الان فصل ۳ هستم ولی واقعن بسختی متوجه شدم.استاد فقط ۶و۹ حذفن؟ممنون.جمعه خوبی داشته باشین.شب خوش

از فصل ۸ قسمت صورت مالی تلفیقی را مطالعه نکنید و معمولا از روش استهلاک مستقیم اوراق قرضه بیشتر سوال میاید تا نرخ موثر

[ بدون نام ] یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:00 ب.ظ

سلام استاد خسته نباشید اگر امکان دارد یک جلسه فوق العاده برای درس یک اصول ۳ بگذاریدچون خیلی سخته وسوالات بیشتری ازش امده شما تاریخ وساعتش رااعلام کنید من با بچه ها هماهنگی می کنم ونتیجه را برای شما می فرستم

سلام سلامت باشید بهتر بود اعلام میکردید کدام دانشگاه نحصیل میکنید؟
در کلاس مطرح کنید با هم به یک وقت مشترک توافق میکنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد